Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 22, 2012
Image Size
271 KB
Resolution
429×502
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,581 (1 today)
Favourites
85 (who?)
Comments
18
Downloads
21
×
Avirreno NWD priv by AverrisVis Avirreno NWD priv by AverrisVis
Co tu komentować? Następna praca na szybko robiona ;P

Don't copy...
Add a Comment:
 
:iconaniusia483:
Aniusia483 Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
Na szybko? Byłoby super mieć od ciebie taką "na szybko" robioną pracę: :iconralass::iconaniusia483::heart:
:meow:
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
hmm.. moze kiedys :3
Reply
:iconaniusia483:
Aniusia483 Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist General Artist
Byłoby SUPER^^
(BTW będzie niedługo konkurs ogłoszony, temat ten sam czyli Tomek i ja we dwoje w naszych Smoczych formach w jakiejkolwiek miłosnej scenie, mature content jak najbardziej dozwolony:meow:)
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
: D coś czuję że jakieś seksy zrobię xD o ile bede miala czas, bo ostatnio malo go mam ;c
Reply
:iconaniusia483:
Aniusia483 Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist General Artist
YAY:la:
Dlatego właśnie otwieram go na wakacje^^ wstępny termin końcowy to pierwszy września, ale mogę przedłużyć, jeśli ktoś poprosi o jakieś dwa tygodnie;) Najchętniej bym go oficjalnie ogłosiła już teraz, ale chciałabym dopracować refki, a tu egzaminy;/
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
ja tam juz po egzaminach :D
Reply
:iconaniusia483:
Aniusia483 Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist General Artist
Oooohh... not to masz świetnie:D
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner May 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
tylko ze ja mialam gimnazjalne dopiero :3
Reply
(1 Reply)
:iconthe-black-panther:
The-Black-Panther Featured By Owner Mar 17, 2012
Świetne kolory i poza. Design też mi się podoba.
Reply
:iconentomologia:
Entomologia Featured By Owner Jan 27, 2012
Też tak chcę umieć "na szybko" ;P
Fajny smok, podoba mi się poza, taka swobodna (lekko zwisające kończyny). Świecące tło dobrze to pasuje, sprawia że bestia wydaje się bardziej ognista.

Hm, nowy znak wodny?
Reply
Add a Comment: