Shop Mobile More Submit  Join Login
Morning by AverrisVis Morning by AverrisVis
I'm doing such work when I have catarrh and don't go to school.
But this is not the best job that came out from under my arm.
after all, I am glad that even though I am sick, I can create something that someone may like it .
Add a Comment:
 
:iconilliarovanna:
illiarovanna Featured By Owner Feb 11, 2013  Student Digital Artist
The fingers and claws and hands and arms!!!!! XD Awesome! Love the dragon! Colors are great, light incredible! I admire your for being able to draw so good when your sick; when I'm sick, I just can't even draw half the awesome of what I draw all the time!.
U R Amazing. :D
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
thank u :)
Reply
:iconilliarovanna:
illiarovanna Featured By Owner Feb 23, 2013  Student Digital Artist
Ur welcome! :D
Reply
:iconithilloth:
Ithilloth Featured By Owner Jul 27, 2012   General Artist
taka świetna, dopieszczona praca i... taka wstrętna ramka ;p jeśli koniecznie chcesz ramkę, lepiej użyj koloru faktycznie występującego na niej, albo po prostu białą. imho, najlepiej by wyglądała ramka w kolorze nieba albo w ogóle bez. obecnie ramka raczej przeszkadza w rozkoszowaniu się rysunkiem. sam smok - powalający, chylę czoła :)
Reply
:iconzenevieve:
Zenevieve Featured By Owner Mar 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Stunning >.<
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
thanks :)
Reply
:iconsurikane:
surikane Featured By Owner Mar 2, 2012  Hobbyist
amazing!
Reply
:icondragonnight16:
dragonnight16 Featured By Owner Feb 25, 2012
To jest po prostu genialne. Moim skromnym zdaniem ten smok jest po prostu idealny anatomicznie.... no coś niesamowitego. Naprawdę rzadko spotyka się osoby o tak ogromnym talencie, które w tak młodym wieku tworzą cuda równe dziełom profesjonalistów <3
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
kurcze dzieki ^.^ milo ze ktos mnie tak bardzo docenia ; P
Reply
:icondragonnight16:
dragonnight16 Featured By Owner Feb 26, 2012
Nie ma za co, wierz mi, na pewno jest więcej osób, które myślą podobnie :D
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
pewnie jest wiele ; P ale niektorych pewnie boli to ze jestem lepsza *buhahaha zero skromnosci :D*
Reply
:icondragonnight16:
dragonnight16 Featured By Owner Feb 26, 2012
Oj tak, znam niestety paru takich, którzy nie potrafią zaakceptować faktu, że ktoś znacznie ich przewyższa :> *nie, to było słuszne stwierdzenie*
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
ciekawe kto to taki xD
Reply
:icondragonnight16:
dragonnight16 Featured By Owner Feb 28, 2012
Hehe, bezpiecznie kończymy konwersację w tym punkcie... ;)
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
hah : D
Reply
:iconskaizek:
Skaizek Featured By Owner Feb 22, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome.
Reply
:icondragonlover04:
dragonLover04 Featured By Owner Feb 19, 2012  Student Digital Artist
nice dude ;)
Reply
:iconbasa103:
basa103 Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Digital Artist
omg o-o ile ci czasu zajmuje narysowanie takiego cuda?
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
hmm... 5h? ;P ale nie licze i nie wiem ;c
Reply
:iconbasa103:
basa103 Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Digital Artist
omg. długo o.o
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
to taki standard malowania u mnie ; p i to na odpierdziel w dodatku xd
Reply
:iconbasa103:
basa103 Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Digital Artist
taa na odpierdziel to ja rysuje o.o
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
ale ja na swoj sposob na odpierdziel ; p
Reply
:iconbasa103:
basa103 Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Digital Artist
heh |D
Reply
:iconlycandra:
Lycandra Featured By Owner Feb 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is magnificient *0* I love how you made the wings! Your colouring is stunning!
Reply
:iconrachaelm5:
rachaelm5 Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I like this dragon very much. The color is subtle - blue and silver and white all together, and it looks so beautiful against the sky. I am amazed that you can do such work when you feel sick. I hope you feel better soon!
Reply
:iconnairo-ryu:
Nairo-Ryu Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist General Artist
very nice~ I love the blue coloration carried all over the picture but theres a pop of yellow from the dragons eye which is really nice C: You draw hands and wings really nicely, I find them difficult xD
Also like how the spikes on it's arm look like they're actually embedded in the arm and not just sticking out. The white highlight is a nice added touch
Reply
:iconm4wie:
M4WiE Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist General Artist
oh wow!! i really love the way you color and shade!! and fffff so cute!!
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aww ^^ Thanks :)
Reply
:iconel-e:
el-e Featured By Owner Feb 15, 2012
sliczna bestyjka^^
Reply
:icontrodzia:
Trodzia Featured By Owner Feb 14, 2012
Zatkało mnie. *_____*
Reply
:iconadriawolf:
AdriaWolf Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Twoje smoki są coraz ciekawsze. ;)
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
uczę się ^^
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hm, a gdzie ma klatę?
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
a ma klate ;d tam gdzie klata powinna byc ;P
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
nie widać :3
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
no kurde jak to nie widac? nikt inny sie nie skarżył ze nie widac to pewnie widzieli ;P
chyba zawsze ty czegos zobaczyc nie mozesz xD ma klate taka mala ;d bo duza by brzydko wygladala
Reply
:iconl-hyden:
l-Hyden Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Bo inni zachwalają, nie krytykują- on klaty praktycznie nie ma, źle pocieniowane po prostu :3

Obiecałaś i bogów przez ferie i co :<
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
kurde czekaj.. musze warsztat zamknąć i odmówić wszystkie zamówienia ktore tam byly... zrobie priva dla Nat i zabieram sie za bogów ;P
Reply
:iconnerakne:
Nerakne Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Łoooo... O.o Cudo. Kocham łeb i łapki <3
Reply
:iconspikulec:
Spikulec Featured By Owner Feb 14, 2012
O.O Rewelacja! Genialne! Piękne! Wysoki poziom! Świetna anatomia! Realizm! Piękno! Delikatność!
Czekam na Obiecanego Smoka Piasku!
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
wow dzięki ;P a piach w swoim czasie dojdzie :)
Reply
:iconspikulec:
Spikulec Featured By Owner Feb 15, 2012
Czeeeeekam.
Reply
:iconobsidianseahorse:
ObsidianSeaHorse Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Very pretty!
Reply
:iconradziulka:
Radziulka Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
lepsza z Twoich prac ;3 ;*
strasznie mi się podoba ten smok ^^
Reply
:iconaverrisvis:
AverrisVis Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:*
Reply
:iconbumblebeesbride:
BumblebeesBride Featured By Owner Feb 14, 2012
Wow that is awesome!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1920 × 1080




Details

Submitted on
February 14, 2012
Image Size
2.9 MB
Resolution
1920×1080
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,958
Favourites
245 (who?)
Comments
47
Downloads
65
×